Intakeplanning

Doel van de functionaliteit Intakeplanning is het (centraal) kunnen plannen van intakebezoeken (huisbezoeken) en telefonische intakes.
Om dit te realiseren is het mogelijk om medewerkers als intakemedewerker aan te merken en bij gebruik van specifieke activiteitcodes de beschikbaarheid van de medewerker voor het afnemen van de intakebezoeken en telefonische intakes te plannen.
Op basis van het type intake bij inschrijving en een aantal dagen in de constanten worden de cliënten die in aanmerking komen voor een intake in een tabel intakeplanning getoond. In het detailprogramma Agenda Intakers worden in tabelvorm de gegevens van de intakemedewerker getoond en de geplande beschikbaarheid en daarbinnen de gemaakte afspraken.
De agendafunctie biedt de mogelijkheid om de afspraken te verplaatsen, detailgegevens te raadplegen, met een filterfunctie te filteren op o.a. de beschikbaarheid.
Controles op overlappende activiteiten, memofunctie, de mogelijkheid het kraamzorgdossier van de cliënt aan te roepen en het afdrukken van een afspraakbevestiging, signaallijsten en managementinformatie completeren de functionaliteit.
De intakeplanning is voor de intakers direct zichtbaar op de tablet bij gebruik van ISK Mobile.